فین شنا : تقلب یا کمک


استفاده از فین برای بهبود تکنیک شنا کردن
اگر به دنبال پیشرفت در تکنیک های شنا خود هستید، بهتر است از فین های شنا کمک بگیرید. با این کار مانند یک ماهی اب را کنار می زنید و سرعت کار را بالا می برید. مزیت های اصلی استفاده از فین این است که نیروی کمی از پاهای شما می گیرد. بسیاری از شناگران مسابقه، یا افرادی که سعی در بهبود تکنیک شنا خود دارند، از فین استفاده می کنند تا سرعت خود را افزیش دهند، به بهبود موقعیت بدن کمک کنند و ران ها و مفاصل را بالا نگه دارند.
استفاده از فین از این طریق به شما کمک می کند تا به جنبه های وارد کردن ضربه بر آب اهمیت داده شود. فین باعث کاهش بازه اعمال ضربه شما بر آب می شود، و به شما زمان می دهد تا زمان بیشتری را بر روی تمرینات تقویت پاها متمرکز کنید.
ارتقا سطح فیتنس و بهبود قلب و عروق
فکر نکنید که فین ها فقط برای بهبود تکنیک شنا ابداع شده اند، آن ها می توانند به تغییر وضعیت قلب و عروق و بهبود تناسب اندام کمک کنند. هر چه از عضلات بیشتری در بدن استفاده کنید، مزیت های قلبی عروقی بیشتری را احساس خواهید کرد. به همین دلیل است که شنا ، رویینگ و اسکی کراس کانتری از جمله چالش برانگیز ترین ورزش ها به شمار می آیند.
استفاده از فین معادل است با افزایش دشواری تمرین که با بالارفتن وزن و مقاومت در آب بوجود می آید. این کار باعث ایجاد یک تمرین چالش برانگیز تر و بهره مندی از مزیت های بی نظیر فیتنس می شود.

یک دوست انعطاف پذیر
کسانی که مدت زیادی از استخر و آب دور بوده اند شاید مقدار زیادی از انعطاف قوزک پاهای خود را از دست داده اند. وجود انعطاف در قوزک پا برای اعمال فشار بر آب یا وارد کردن ضربه بسیار حیاتی است. این مسئله ای است که شناگران تازه کار نیز با آن مواجه می شوند.
تکنیک شنا خوب و مناسب این است که قوزک های پای خود را بیش از حد استاندارد بکشید، طوری که انگشتان پا در یک خط مستقیم با ساق پا قرار گیرند. این کار باعث افزایش مقاومت در آب و بالا رفتن نیروی محرکه می شود.
بنابراین اگر پاهای شما قدرت قبلی خود را در ایجاد تکنیک مناسب شنا ندارند، استفاده متداول از فین های شنا به شما کمک می کند تا انعطاف قوزک های پای خود را افزایش دهید.
و در آخر ...
درست است، فین ها وسیله ای برای راحت تر کردن شنا یا تقلب نیستند. آنها مزیت های زیادی را برای بهبود تکنیک شنا و فراهم کردن یک تمرین شدید و سخت ایجاد می کنند. از طرفی بیاد داشته باشید که استفاده بیش از حد و غیر ضروری از فین های شنا، در بعضی موارد، می تواند به تمرینات شنا شما آسیب وارد کند.
پس بیایید نگاه جدیدی به فین شنا داشته باشیم. آنها باعث بهبود انعطاف پذیری قوزک پا شده و اعمال ضربه بر آب را تسهیل می کنند. هر چه انعطاف قوزک پا بیشتر شود کیفیت شنای پروانه و قدرت دست های شما نیز بالا می رود. از طرفی اگر به درستی استفاده شود، و تناسب خوبی با پاها برقرار کند، تمرین فیتنس مناسبی برای عضلات شکم و پا به شمار می آید. بنابراین در بازه های زمانی معین و تنظیم شده یا در بیشتر بازه های تمرین از فین شنا کمک بگیرید، آنها نیز به شما کمک می کنند، مطمئن باشید!

مطالب مشابه :


نظرات :


 نام:
 * نظر: